Jag är en tv-nörd!

Ugly BettyJag har självutnämnt mig till en stor tv-nörd! Jag gillar tv, och tv gillar mig. Det får mig att koppla av och må bra. Har nästan samma sekvens som en bok - man kan fly in i någon annans vardag och liv. Helt underbart. En tv-nörd som jag lider stora kval då jag inte har tillgång till femman, eftersom det sänds mycket bra program där. Detta anser jag vara en stor skandal.
Så om någon hygglig själ ute i Säffle stad som har femman på sin tv apparat kan tänka sig att dela med sig av både soffan och tvn när Ugly Betty, Desperate Housewives och senare även Gossip Girl sänds, så är ni varmt välkomna att kontakta mig!
Om du är en lika stor tv-junkie som jag så tycker jag att du ska spana in http://www.veckorevyn.com/nojesnytt/caisas-tv-blogg/. Denna bloggen är inte bara hysteriskt rolig och innehåller en massa härliga tv-tips, Caisa själv verkar vara en otroligt härlig människa vars vardag är värd att följas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--