Joel, baby

Jag har i alla mina dagar varit ett Good Charlotte-fan, och under min tidiga upprors tid var det i princip det enda jag lyssnade på.
Förälskad var jag i hela bandet, men speciellt i Joel. Men på denna tiden var han ju åtminstone söt och verkade någorlunda vettig (kan ha berott på att jag avgudade bandet, och därmed tyckte att han verkade vettig). Idag förstår jag inte riktigt vad som har hänt med min babe.
Inte nog med att han dumpade super söta Hilary, han tog en hemsk liten Nicole Richie som nu väntar barn - hans barn!

Det var ju meningen att jag och Joel skulle gifta oss och leva lyckliga i alla våra dagar...

236176-245
HAN ÄR SÅ FIN, på den här bilden. Här ser han vårdad, duschat, rakad och baby-aktig ut.

236176-244
HAN ÄR SÅ OFIN, på den här bilden. Här ser han äcklig, oduschad, sleten och obaby-aktig ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--