Julen är nära

Är det någon som har insett att det faktiskt är jul om tre dagar? Att det i dag är dan före dan före dan före dopparedan!? (När jag var liten älskade jag att börja räkna från den första och lägga på tjugo fyra "dan före", jag ser fortfarande en viss charm i det hela..)
Jag har då rakt på sak inte fattat det!
Var är min julkänsla?
Inte finns den här i alla fall.

Hela familjen går runt och myser med kunskapen om att vi i övermorgon ska åka till Branäs och mysa där över julen. Jag myser inte alls över tanken, för jag fattar den inte riktigt.
Johan ska komma upp den 25e, och han tjatar om det hela tiden. Men jag fattar det inte riktigt. Så jag tjatar inte alls om det.
Var tog all tid vägen!?
All tid som jag skulle göra allt smart på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--