Julshowen

Igår på skolan så hade dom en julshow. Jag tänkte att jag skulle visa lite vackra bilder från denna julshow för er, så att ni kan se hur ohyggligt bra vi har det på Herrgårdsgymnasiet.

Show5
Okej, just det här kanske inte var med på själva julshowen, men vi var så tokigt snygga på den här bilden att jag var tvungen att ta med den. Det är jag och Ingman när vi sitter och väntar på julshowen, han lovade att han skulle strypa mig om jag la upp den här - så nu får vi se hur länge jag lever!
Show4
När vi droppade ut från svenska lektionen som ligger en våning upp men med utsikt över Torget där showen skulle utspela sig så trodde jag att dom hade blivit galna och tänt en eld. Men så var inte fallet. Det var bara någon cool grej gjord av typ papp (?) och lite blåst.
Show3
Här dansade dom och höll på! Dom var utklädda till troll, tomtar och älvor, riktigt varför fattade jag aldrig eftersom dom inte gjorde någon sketch eller någonting som hade med just troll, tomtar eller älvor med att göra. Någon ur showen som kan förklara för mig varför ni var utklädda?

ShowMonika
I mitt tycke så var det en tjej som lyste starkare än alla andra, och inte bara för att jag känner henne utan för att hon såg ut att ha roligt, medan många andra mest såg ut att vilja gå av scenen. Men Monkisen här, hon log och log och log och det kändes som om hon ville skrika "ÄLSKA MIG LIKA MYCKET SOM JAG ÄLSKAR ER, FAN VAD KUL JAG HAAAR!!"
Det gillar vi!

Show1
Lägg märke till Alexandras skittuffa typ säck som hon har på sig som det står GOD JUL på. Tihia.

Kommentarer
Postat av: Monika

gud va roligt att höra sötnos!! stärker mitt självförtroende till maz kan jag lova! :) PUSS

2007-12-21 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--