Jultomten pulveriseras?

jultomteVarje morgon när jag jäktar runt i mitt rum för att göra alla olika morgonritualer så lyssnar jag på Rix Morron Zoo på tvn, och likaså gjorde jag idag. Varje hel och halvtimme så kommer det upp nyheter från Aftonbladet.
Jag tror att följande trauma utspelade sig klockan sju vid sju-nyheterna.
De sa att enligt forskare någonstans i världen så var det omöjligt för Jultomten att dela ut alla sina julklappar eftersom han då skulle få fara i en sådan hisslig fart att han, släden och renarna skulle pulveriseras. MEN HERRE GUD!
Allvarligt, hur många vuxna människor tror egentligen på Jultomten?
Typ noll.
Varför ens bry sig om att forska om en sådan där sak, eller ens ta upp det i nyheterna? Tänk på alla stackars barnhjärtan som krossades nu eftersom de blev rädda för att Jultomten inte skulle dyka upp hos dem.
Idioter till aftonbladet pratare och forskare.

(dessutom så vet väl alla att Jultomten kan använda magi, och därmed hinner han till alla barnen, så det så!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--