Känna sig bra

Ibland kan jag faktiskt vara duktig och flitig - eller så är jag bara smart.

Känns nu som om jag är relativt förbered inför provet som vi ska ha imorgon i engelska, samt att jag även har planerat inför historian då vi ska göra en power point grejs inför föredraget som vi ska hålla på måndag.

Ibland, då är man väl helt enkelt bara värd att få känna sig jävligt duktig?
Ja, det får man - enligt mig.

Så nu ska jag slappa tillsammans med pappa resten av kvällen. Vi ska titta på Bakom kulisserna till Arn-filmen som är vid halv åtta på fyran.
Därefter fortsätter vi med Bonde söker fru, eftersom det är idag med! Hihi, vad mysigt. Jag gillar verkligen det programmet - och inte bara för att det är en söt Säfflebonde med, utan för att det är mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--