Lilla julafton

Okej, jag är nog världens sämsta bloggare.
Men det är så att en Johan har dykt upp i mitt liv, så all vaken (och sovande) tid hemma tillbringar jag med honom, och han tycker inte om att jag sitter framför datorn. Så alltihopa är hans fel - att mitt bloggande har blivit urkasst!

Ikväll hade jag, Line och Johanna "lilla julafton" hemma hos Linepine där vi bytte julklappar med varandra. Sötnowsarna gav mig en ny Lancôme mascara o trosor, blev faktiskt väldigt glad!
Line fick fotografier som är på henne, mig och Johanna (och en påse te). Hon verkade bli rätt glad.
Johannapanna fick en ring o en skitkass plånbok. Den funkade inte. Så vi ska nog lämna tillbaka skiten!
Hur som helst, en mycket, mycket mysig kväll tillsammans med tösabetera.

Nu ska jag lägga mig i sängen med Johan, och imorgn drar jag till Branäs. Så då blir det kass (=ingen alls) uppdatering fram tills på torsdag.

Line&Johanna
Johanna och Line i bilen när vi åkte i Johans pappas nyyyaa coola bil. Johans skidor låg i vägen, så Johanna fick sitta i Lines knä. Line våldtog under den tiden Johanna en aning.
(nej, vi är inte ens i närheten av normala)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--