Mitt coola jag

Jävlar, vad jag hatar mig själv ibland. I skolan var jag hellugn och tänkte "Det ordnar sig!", eftersom jag är värmländsk och tror alltid att allting ordnar sig (visserligen gör det det, men ändå....).
Samhällsvetarna (därmed jag) har en uppsats på typ sjukligt många sidor att skriva - tills på onsdag. Denna ska omfatta fotnoter och all sådan där skit, och jag har inte skrivit en mening än. Sandra förstod inte riktigt hur jag kunde vara så lugn, och nu vid närmare eftertanke fattar inte jag det heller!?!
Varför sitter jag då och skriver blogg, när jag egentligen borde sitta och skriva uppsats, eller först och främst läsa lite?
GOOOSH, jag är ju rätt värdelös..

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Jassa, har kommer forklaringen till varfor det har varit sa manga inlagg de senaste dagarna, haha.

2007-12-05 @ 05:23:20
URL: http://www.thenanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--