Pluggdoktor?

Vad ska man göra när man är sjuk och i stort behov av att plugga? Det finns inte någon slags pluggdoktor som kan rädda en från alla läxor/uppsatser/prov och ta bort den tunga bördan från ens axlar och göra allting åt en?
Nähenej, tänkte väl det.
Jag har åtminstone läst lite om Elin Wägner nu. Visserligen så fastnade ingenting i skallen, och jag orkade bara läsa i knappt två timmar. Men det är ändå någonting.

Nu vill jag ha imorgon så att Johan kan komma hem. Och koka te. Till mig. MWAHAHA!

(jag lider fortfarande av grym uttråkelse, därav så låter jag er, kära bloggläsare, lida av detta och få läsa om mina konstiga yttranden och tankar. många ursäkter jag vill be om)

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Ja, larare tycker ju man ska borja plugga infor prov och sadant tva veckor innan man egentligen behover borja plugga. Da har man tva veckor som det kan "handa grejer" sasom att datorn pajar, man blir dodssjuk och behover opereras, eller likande - men man hinner anda gora alla uppgifter och prov i tid! xD

2007-12-19 @ 19:26:19
URL: http://www.thenanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--