Sex- & stressterapeut

Nu vet jag!
Jag är en ganska orolig person. Och stressad. Och bekymrad.
Min stressnivå är oerhört låg och jag funderar alltid på vad som ska bli nästa steg. Som till exempel min nojja över vad faaan jag ska göra när jag har tagit studenten. Jag vill liksom ha allting svart på vitt. Det här ska jag göra. Så jag går runt och funderar och är stressad typ hela tiden.
Det här ska jag ändra på nu.

Jag var så uttråkad och hade sådan ångest över att jag inte orkade plugga (det känns som om detta inlägget är på väg mot ett rätt deprimerande håll) så jag hoppade ner i vårat enorma badkar och simmade lite (tänk dig det minsta badkaret du någonsin sett, halvera det - då förstår du hur stort vårat badkar är).
När jag låg där och simmade så kände jag en sådan hopplöshet över mig själv. Jag visste inte var jag skulle ta vägen och jag bara ville lägga mig under vattnet och somna.
Men så helt plötsligt stod det klart för mig, alltihopa!
Jag ska bli terapeut när jag blir stor. Antingen sexterapeut eller stressterapeut. Det låter väl skitbra? Kan man bli stressterapeut? Finns det någonting som är det? Så att man liksom lär sig att stressa ner..
Hmm.
Och vad säger man till syon?
- TJENARE! Jag vill bli sexterapeut!
Hon lär ju tro att man är värsta kåtbocken....

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Haha, man skriver xx. Men jag oversatte allt till svenska - sa da oversatte jag det med :P

2007-12-18 @ 19:55:27
URL: http://www.thenanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--