Skoldags resumé

För en gångs skull så hade jag faktikst med mig kameran till skolan idag, så det blev inga kassa mobilbilder vid de tillfällena som jag tog kort!
Applåder!
Tog rätt mycket kort idag, men orkar inte lägga upp alla - utan ni får dom smaskigaste! :)


 

Sandras rumpa
HAHAHHA! Tog detta kortet mer av ett misstag, eller om det var Ingman som tog det?
Jag tycker i alla fall att det ser ut som om Sandra typ tänker "Alltså, ser min rumpa okej ut i dom här byxorna eller?"
Karin stirrar flitigt in rumpan!

 
Glitter örhängen
Dagen till ära så hade Karin gjort jätte söta örhängen av glitter! Sött va?

Kommentarer
Postat av: Charlotte :)

Det ser ju ut som att Karin kollar på skorna, inte röven ju! :P

2007-12-13 @ 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--