Sovmaskarna

Pjuuuh, sitter nu på franskalektionen och ska komma på någon smart människa eller dylikt och skriva lite grejs om för att sedan ha ett föredrag.
Hur är det meningen att jag ska klara det?
Ingen aning.

sovmaskSitter mest i skolan och längtar tillbaka till min varma säng tillsammans med min nya sovmask. Jag vet, jag är ganska udda som gillar att sova med sådana, men det är ju så skönt! Det känns då som om jag är i min egna lilla värld, och att jag får sova precis som jag vill.
Mamma påpekar dock att hon skulle få värsta klaustrofobin om hon skulle sova med en sådan, men inte jag! Suuperskönt!
Har i alla fall haft det ganska svårt att hitta sådana här sovmasker, för jag vet inte var man kan hitta dom och köpa. Hittade i alla fall en till från H&M i katalogen.
Så om någon, lika konstig männsika som jag som gillar att sova med sovmask, vet var man hittar dessa - så kan ni väl informera mig?

Kommentarer
Postat av: pämäli

jag har en gött het rosa sak från lagerhouse. den är rosa och de står the bitch is sleeping på, tror den skulle passa t dej me ;D hööhö

2007-12-04 @ 16:00:21
Postat av: Ida

På flygplanen. :D :D :D

2007-12-04 @ 16:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--