Svullerier på Sibylla

Vi var ju som bekant på Sibylla förut, och där tog jag en hel del mycket vackra fotografier.

Ingman svullar
Ingman lovade att han skulle halvt om halvt strypa mig om jag lade upp den här, men jag kunde ju knappast låta bli. Han svullar Sibylla för fulla muggar och ser ut som ett freak! (Alla andra foton på honom såg bara tråkiga ut och han såg jävligt sur ut, så han får lida med det här extremt snygga fotografiet!)
Emma svullar
Emma äter lite diskret ur sina pommes. Hon svullade inte på samma vulgära sätt som vi andra.
Svullo jag
Jag svullar pommes för fullt! Jag vet att jag ser ganska cp ut, men det är allt fett som gör det!
Blom2
Nej, Johan Blomqvist har aldrig direkt varit en av de mer normala människorna. Han är inte så här ful i verkligheten, han vara fånar sig - jag lovar!
Blom
Men okej, så här ful är han i verkligheten. Läs det där ovannämnda om att han inte är riktigt normal en gång till också, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--