Tar upp halva globen

Har nyss kommit hem från en Idol kväll hemma hos Line. Mycket, mycket mys då Monika för en gångs skull var med! :)
Skönaste kommentaren ikväll var i alla fall då jag satt och kommenterade att Marie är så väldans stor till skillnad mot Amanda.
"Jaa, Marie tar ju för fan upp halva Globen!" Utbrister Monika. Mwahah.

Var det då okej att Marie vann, eftersom Amanda egentligen är bäst? I slut ändan så tycker jag nog att det är rätt okej ändå, eftersom det i alla år har gått mycket bättre för dom som inte kommit etta i Idol. Så nu försvinner Marie inom ett år - och kvar står världens suupergoaste Amandra tillsammans med charmbollarna Daniel och Christoffer, mumsigt.

Förlåt för inaktivitet, men jag orkade inte idag. Gick till fyra och sedan var det rätt fort iväg till Line.
Nu ska jag lägga mig och mysa i min säng!
Nussi.

Kommentarer
Postat av: Monika

wii trevlig kväll tösa! har saknat det :) ha en mys kväll nu ;) Puss!

2007-12-07 @ 23:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--