Tillbaka till skolan

Osch, nu ska jag snart dra iväg mig till skolan och gå på trafikkunskapen. Känns lika bra eftersom annars kommer jag få skita i någon annan lektion efter jullovet och gå på den.
Är dock en aning smånervös för det känns som om jag ska spy i princip vilken sekund som helst, så det kan bli spännande att se om jag råkar spy mitt upp i lektionen. Vore ju hyggligt av mig om jag smittade halva skolan fem dagar före julafton också.
Har inte skrivit en rad till i uppsatsen, hela orken försvann och jag ligger lealös i soffan..
Smidigt.

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Vem i tusan ar Elias Wagner? haha. Kan du snalla informera oss oallmanbildade stackare ^^

2007-12-19 @ 19:22:45
URL: http://www.thenanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--