Trötthets infall

Jag råkade bli dyngtrött av mitt stampande och svärande. Det var mindre bra..
Vet inte heller vad jag ska sysselsätta mig med resten av dagen. Borde egentligen göra svenska - men jag orkar fan inte. Vill så mycket hellre göra någonting roligt, typ kolla in Patricias nya lägenhet..

236176-243
Har en enorm lust att krypa ner bredvid mina söta gosedjur i sängen och kramas! Det är min säng - även om det inte direkt syns..
236176-242
Här sitter jag! Typ jämt. Det är därför det är så ruskigt stökigt med en massa skolarbeten, tidningar, böcker och skivor överallt. Min blogg-plats! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha där är det ett vitt och ett turkost spöke också. :D

2007-12-05 @ 18:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--