Viasat jävlar

LoveSom de flesta redan vet så är jag en total sucker för romantiska komedier i filmväg. I kungafamiljen av romantiska komedier tillhör givetvis filmen "Love Actually", eftersom denna innehåller en nypa av allt och helt enkelt bara är väldigt, väldigt fantastisk.
Jag har många gånger stått och funderat på om jag inte ska ta och köpa denna fantastiska film till mig själv, men sedan övervägt att jag redan har sett den och kan spendera pengarna på något otroligt mycket vettigare - typ en bodylotion eller en topp som jag använder två gånger.
Denna gudomliga film går på femman just i detta nu som jag skriver.
Vi har inte femman då vi har Viasat. Någon som förstår hur sur jag är?
Så jag får väl titta på I, Robot på trean istället. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--