Åskmuller

Lördagskvällen var knasig, men rolig i det långa hela.

Söndag åkte jag iväg till Skutberget. Låg och myste där.
Måndag = strålande sol. Snuskigt vackert väder!
Åkte med pappa från Skutberget klockan sex imorse. Jag trodde att jag skulle dö.
Vaknade vid tio av åskan. Läskigt. Jag var alldeles själv.
Idag tror jag att jag ska knata iväg till Fredrik.

Jag tror att jag har förstått vad mina passioner utseendemässigt är. Nämligen läppglans, ögonskuggor, skor och handväskor. Ja, nu är det fastställt.

(Ursäkta för min inaktivitet, men jag vet inte riktigt var min ork har tagit vägen. Den gömmer sig nog vid solen som gömmer sig bakom alla jävla moln!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--