Dränkt katt

NedregnadNu har jag faktiskt varit jätteduktig! Jag for iväg till Herrgårn för att träffa teknik och fritid gänget. Personligen så fattade jag inte varför gruppen hette just "teknik och fritid", för det var inte alls det de pysslade med, tyckte jag.
Skolan såg kuslig ut när den var så öde, och det stod möbler exakt överallt.
Jag pratade lite med dem, och sedan skulle vi ta ett foto. Det var inte det enklaste. Jakob vägrade vara seriös och drog till med en massa miner på nästan vartenda foto, eller så såg han uppstoppad ut. Har faktiskt inte orkat kika igenom fotona än, i rädsla över att jag inte kommer att hitta någonting som är bra.

När jag var färdig där så började min cykeltur hemåt. Himlen öppnade sig och jag blev dyngblöt. Håret blev till strimlor, sminket försvann och alla mina kläder satt tajt som satan. Nej, det v ar inte alls vidare trevligt faktiskt. Var tvungen att lägga in en tjusig bild på mig, när jag påminner väldigt mycket om en dränkt katt.

Resten av dagen?
Jag vill gå och lägga mig och läsa.
Göra det?
Nej.
Jobba?
Suck. Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--