Frustrerande telefonsamtal

Jag gick upp, somnade ännu en gång. Någon jävel ringde och jag rusade upp för att fräsa i telefonen till svar. Ingen som svarade tillbaka. Lät jag så aggressiv?
Somnade.
Telefonen ringde igen. Jag for upp sur som ett bi för att man aldrig kan få sova i fred mitt på ljusa dagen. Såg att det var Johanna som ville någonting och lade inte ner någon större entusiasm för att vara üüber trevligt, det skötte hon så bra själv. Pratade med henne i 16 minuter, och då hade jag hunnit bli pigg. När vi väl lade på så bestämde jag mig för att ringa till min mamma istället för att gå och lägga mig och sova och låta henne ringa och väcka mig. Så där tölade vi på, och hon låg ute och solade nere i Skåne.
& här sitter jag i regnet och vågar knappt gå utanför dörren. Orättvist allting kan vara ibland.

Jag vill ha min nya dator nuuuu. Om det var någon som ville veta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--