Hemmets lugn

När jag kom hem var det som om all luft gick ur mig. Jag kunde slappna av och helt plötsligt kom baksmällan som en starkt brinnande eld. Mindre trevligt.
Fredrik kom och efter ett tag kom även Johanna. Hade det riktigt trevligt, fastän jag var så bakis och svinigt trött.

Just nu sitter jag och sörjer min kamera. Upptäckte att den har gått sönder och garantin inte täcker den. Fredrik, go som han är, knatade iväg till Expert för att höra vad det skulle kosta att laga. 1 300 kronor. Jag började storböla. Så mycket pengar har inte jag. Var ska jag få de ifrån?
Pappa hade svaret. Givetvis, som alltid.

Lite bilder från helgen, bland de sista bilderna som min kamera tog. Snyft.


Drink
En av drinkarna som vi drack på tjejkvällen. Otroligt goda!
Monkis
Monika är så där galet toksöt som man kan bli. Lägg märke till hennes fina papperslapp i pannan!
Line o Johanna
Line och Johanna vrålsötar sig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--