Horoskopet talar

Jag tycker inte om att sova så länge som jag gjorde idag. Verkligen inte. Vaknade till vid ca halv tolv och insåg att klockan hade blivit jätte mycket. Visst, det är min lediga dag i dag så jag får sova så länge, men ändå så känns det som om nästan hela dagen är förstörd. Fredrik gick upp vid nio eftersom han skulle vara fotbollstränare, jag grymtade något sött som skulle bevisa att jag var vaken, men tio sekunder senare så sover jag som en gris. Igen. 
Men nu är jag fit for fight i alla fall!

Fiskarna
Idag hoppas jag att det blir Johanna! Den tjejen har ju aldrig tid längre, och har hon tid så är hon dyngtrött och orkar inte hitta på någonting. Snyft.
För övrigt så läste jag mitt horoskop i VR förut. Där stod det att jag var ute efter att ha roligt just nu, och att många prat med tjejkompisarna passar superfint. Egentligen är jag inte allt för mycket för sådant där, men just det här stämde så snuskigt bra på mig just nu eftersom på fredag är det tjejkväll hos Line, på lördag kanske fest med Johanna, på söndag bär det av till Torsby tillsammans med Bea, Ida och kanske Johanna. Tjejhelg? Neeheejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--