Inaktivitet

Jag erkänner att min inaktivitet är ENORM! Får be om ursäkt för detta, men jag har faktiskt mina goda skäl. Jag jobbar, sliter och står i och tillbringar den mesta delen av min vakna tid till att jobba eller att lusläsa Harry Potter boken (nåväl, det händer faktiskt ganska ofta att jag läser under arbetstid).
Boken är förövrigt bra som tusan, och jag försöker läsa så sakta som möjligt så att njutningen ska vara längre. Samtidigt vill jag läsa hela boken i en rasande fart för att få reda på det spännande slutet.
Tack gode gud för att ingen än så länge har förklarat slutet för mig mot min vilja, vilket hände i den sjätte boken. Aurgh!

Min inaktivitet kommer troligen att fortsätta, så ni får stå ut mina vänner. Jag vet att det är svårt, men det är någonting som ni måste klara av helt enkelt.

Line ringde och berättade om Tobbe. Någon som vet någonting!?
HÖR AV DIG OM DU VET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--