Magplask

Fredrik klarade provet! Wiiiee..

Jag och Fredrik knatade iväg till bion igår. Jag var sprickfärdig av förväntan. Tillslut så satte filmen igång. Den sög, jämförelsevis hur jag hade tänkt mig att den skulle vara. Den femte boken är min favoritbok och hoppades därför jätte mycket av filmen. Men nejdå. Tonvis med mysiga scener hade de tagit bort, och några ton scener till hade de förvrängt så att det på filmen inte alls var som i boken. Jag var knäckt, ledsen och arg.

Efter filmens slut gick vi till Patricia. Jag drack mig alldeles för full, kunde knappt stå på benen. Som tur var (kan man säga så i detta sammanhanget?) så var det bara Johanna och Fredrik som såg min så jäklarns full.  Fredrik önskade mig en rejäl baksmälla, men det fick jag ingen (vilket jag är mycket glad över).
Idag ska jag slappa har jag bestämt mig för. Ikväll bär det av till Patricia igen, och då hoppas jag att jag kan sköta mitt alkoholintag något bättre.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Catrine. Du kommer bli alkis när du blir stor! ;)

2007-07-27 @ 12:06:28
URL: http://CharlottePersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--