Mark Levengood

Det blev en slappis-dag hela lördagen. Även på söndag. Började dagen med att läsa, och sedan ringde Johanna. Hon kom och vi satt och lekte. Då skojar jag inte, vi lekte faktiskt. Jag vet inte vad leken kallas, men det gick ut på att Johanna skrev ett namn på någon som jag visste vem det var, och samma sak gjorde jag. Sedan så skulle vardera av oss lista ut vem "vi var". Höll på i flera timmar, och hade störtroligt. Absolut roligast var det när jag var Mark Levengood och Johanna var Kristian Luuk, eftersom när vi försökte lista ut vilka det var och hela tiden fick vi så lika svar. Jag började misstänka att vi hade tagit samma person.


Idag blir det skriva! Gör det dock hemifrån. Vill egentligen bara ut i solen, men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--