Min sångröst

Ibland kan jag vara en riktig fara för allmänheten. Speciellt om jag går runt och poppar musik för mig själv som ingen annan hör. Alla som känner mig vet att jag alltid får suget att gapa och sjunga med i låtarna som jag lyssnar på. Alla som känner mig vet även att min sångröst är inte bland de vackraste.
Jag satt på jobbet och poppade "Big girls don't cry" och jag ville så gärna sjunga med. Men det gick ju inte. Då skulle troligen brandlarmet gå, alla skulle tjuta efter hjälp och så skulle allas hjärnor till slut sluta att fungera på grund av det hemska ilandet som kom ur min mun.
Ajdå.
Så jag fick strunta i att sjunga. Satt i stället och hoppade på min stol som universums värsta galning som hade damp och elepsi. Smart.

Nu är jag åtminstone hemma och kan sjunga hur mycket som helst, för familjemedlemmarna är som tur är ganska vana!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Van? VAN?! Man blir ALDRIG van din sångröst syrran :P

2007-07-27 @ 11:58:50
URL: http://CharlottePersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--