Nöjd vore nog fel ord

Nu ska jag i vilken sekund som helst åka iväg till Herrgårn.. Ska träffa människorna ur "Teknik o fritid" där.
Måste få iväg ett mail med en massa bifogade filer först. Skulle nämligen skicka iväg en artikel till Yvonne igår, men klantig som jag var skrev jag bara mailet och sket i att bifoga alla filerna.. Håhåjaja. Men det går så himlarns segt, så jag funderar starkt på att låta det vara och göra det när jag kommer tillbaka sedan.

Idag, efter två veckor, publicerades den första artikeln i ST i alla fall. Mjaaa.. Nöjd, vore väl fel ord att använda. Men okej.

Igår var det myspys med Bea och Ida. Babbel, babbel och lite babbel är det som vi tre flickor brukar ägna oss åt när vi träffas. Igår var då rakt på sak inte ett undantag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--