På jakt efter telefon

Ibland blir jag otroligt frustrerad över att bo i en sådan pyttestad som Säffle. Gav mig ut på jakt efter min nya mobiltelefon. Först in på Expert, sedan till Audio video. På Expert kostade den 600 kronor mer än på Audio video, men på Audio video fanns den inte inne! Jag höll på att gå i taket. Kan det  vara så jävla svårt att få tag på min telefon för ett rimligt pris!?
Baasch.
Efter att ha gått hem och tjurat lite, så sa mamma att vi skulle åka till Karlstad för att rota runt där efter den. Yippie!
Snart kommer jag förhoppnigsvis ha en älskad w610i i handen. Måste bara vänta tills mamma har duschat.. och Tony har gått fem kilometarn.. (det blir nog inte förens imorgon vid närmare eftertanke)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--