Tjejvecka

100 kilo flams, 50 kilo allvar och 1 ton prat.
Kortfattat så var det precis så de här dagarna tillsammans med flickorna har sett ut. Jag vet inte allt vad vi har pratat om, och just i detta nu så känns det som om jag inte vill ha en tjejkväll/helg på ett par år till. Min hjärna är uttömd på allt vad funderingar heter och jag vill hem till min pojkvän, sitta i soffan, titta på tv och inte säga ett skit. Bara få vara.

Men oj, vad jag har haft det trevligt. Helgen tillsammans med Line, Monika, Patricia och Johanna var hellyckad och det var längesedan jag hade det så enormt roligt. Det hela blev inte sämre när jag på söndagen åkte iväg till Torsby tillsammans med Bea och Ida. Ännu mera prat, flams och gapskratt. Sena nätter (mornar), drinkar och gick upp klockan tre på eftermiddagen.
Igår åkte vi hem från Torsby. På något konstigt vänster ville vi inte säga adjö till varandra riktigt så tidigt, och vi bestämde oss för att vi skulle sova hos Ida, så att vi fick spendera ännu en natt tillsammans.

Nu ska vi snart åka till Beas mormor, men jag funderar på att dra en ragg på stan istället. Beas pappa kommer och hämtar oss vid fyra och vi ska åka hem till Säffle. Jag tycker det känns som en evighet kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--