Uttömd hjärna på ett underbarn

Fick mig min mobiltelefon igår. Överlycklig! Nu måste jag bara ladda ner en massa bra musik för att lägga in på mobilen. Skicka gärna på msn!

Nu är jag tillbaka på jobbet, och har gjort klart allting. Jag förstår inte hur jag lyckas. Färdig klockan halv tio. Jag måste vara ett under för mänskligheten som skriver så jävla fort att det går på en timme.
Nu vill jag åka hem så att mamma kan få läsa det som jag har skrivit, rätta det och sedan skicka in det till ST och då är jag färdig! Halleluja.
Ikväll blir det tjejkväll hos Line. Längtar. Ska bli så jäkla skönt att få prata av sig alltihopa. + att prata av sig ännu mer söndag & måndag med Bea och Ida. Jag kommer inte att ha någon hjärna kvar på tisdag, för jag kommer ha tömt den på alla mina funderingar. Eller så kommer jag ha ännu fler funderingar.. Återstår att se!

Just nu sitter jag här i datasalen och lyssnar på amerikanaren som tjöter. Jag vill också ha engelska som modersmål, fråga mig inte varför. Jag älskar engelska. Grymt vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--