Ännu mer sentimental

Jag tror det är något allvarligt fel på mig, eller bara en släng av kraftig pms. Jag har redan nämnt min extrema sentimentalitet för tillfället. Den gav spår idag med - på cabarén. Carolinas Johan kom ut på scen och sa att han skulle sjunga en låt som han skrivit själv till sin flickvän Carolina.. Det var så hypergulligt, så jag satt och bölade när han sjöng. Visserligen var det inte ett lika kraftigt bölande som under bok läsningen, utan mer snyft, snörvel, tår. Vackert var det åtminstone!


När cabarén var slut begav jag, Blomqvist och Ingman oss till Ica. Där köpte jag och  Ingman varsin pigelin och Ida samt Coffe dök upp. Jag blev stormförtjust och slängde mig runt hennes hals. Min pigelin gick sönder. Ida fick ena halvan. Mycket givmilt utav mig.

Nu tror jag tamejfaan att solen väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--