Expert på att inte göra någonting

Mitt goda humör försvann någonstans på vägen. Sitter mest och sysselsätter mig själv med att gäspa och vill att tiden ska gå. Jag blev färdig på fyra röda sekunder, och ägnar ännu en dag till att inte göra vidare mycket. Snart kanske jag kan kalla mig själv för expert på att inte göra någonting?
Jag förstår inte vad det här ska vara bra för. Jag sitter och försöker koncentrera mig på att klockan ska gå fortare, men tyvärr så finns det ingenting jag kan göra för att få det att fungera.

Känner att jag är i behov av frisk luft, och att sträcka på benen. Funderar på att knalla ut i tio minuter. Men då finns det nog risk för att jag inte kommer tillbaka över huvud taget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--