Fit for fight

Åkte hem igår runt halv två snåret. Hann knappt komma innanför dörren innan mamma och pappa sa att de skulle åka. De lassade in grejer, satte på husvagnen och sedan for de. & där satt jag. Utan ett dyft att hitta på och kände mig som den ensammaste människan i världen, utan ens en katt att hålla om och låta trösta mig. Så jag slängde på HP filmen och låg och njöt till den samtidigt som jag bläddrade i en kokbok för att få inspiration till middagen.
Fredrik anlände, och jag sa till honom att han var tvungen att följa med mig för en raggtur på stan. Solpuder + shampoo o balsam som skyddar mot solen införskaffades. (Blev förälskad i shampoot&balsamet i morse när jag stod i duschen, det doftade kokos.) Sedan gick vi till Ica för att köpa proteiner och fett.
Hem igen för att laga till en pastasallad sweetchili med kyckling.
Stenslockande i soffan framför Extreme home makeover, eftersom jag sov askasst natten innan.

Fit for fight idag igen!
Jag ser det hela från en ljusare synvinkel denna morgonen, jämfört med gårdagen.
Har anordnat möte med tre olika grupper, samt att jag ska träffa alla i Fantastiska Säffle på kanske tisdag nästa vecka. Under tiden kommer jag att skriva som en galning, och för hoppningsvis kommer allting att ligga prydligt och färdigt torsdag eftermiddag nästa vecka.
Idag blir det en rätt dryg dag, precis som igår. Ska slipa på frågor till ungdomarna, och annars så blir det troligen inte så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--