Första dagen på kommun-jobbet

Lördag = ingenting.
Lördag kväll = bio.

Söndag, hela dagen = Ingenting (=låg i soffan och tittade på tv, + hyrde film som jag aldrig såg.)

Idag gjorde jag första dagen på kommun jobbet. Det var lite vimsigt, speciellt då min dator krånglade exakt hela tiden. Så jag fick inte så mycket gjort. Skrev ned lite grejer för hand och så där. Hoppas på att det går bättre imorgon.
Var nere på ST och visade mig också. Pratade med en charmig liten gubbe där. Han tjötade på som tusan och var heltrevlig. Sådana människor tycker jag om! Han var en sådan där typisk gammaldags journalist. Han hade glasögon, och när han verkade fundera tog han av sig glasögonen, och sög svagt på de. Ja det var en upplevelse!

Resten av dagen vet jag inte vad som händer. Träffa Johanna en sväng hoppas jag, och även Fredrik.
Saknar min mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--