Hurtig som en gurka

Herre gud så skönt det var att komma bort ett slag! Borde göra det oftare. Så just därför funderar jag starkt på att följa med till helgen igen.

De stunderna som jag inte har varit ute och svettats som en gris idag, så har jag stenpluggat. Engelska. Skittrist. Men det behövdes, och nu har jag skrapat ihop någonting någorlunda i alla fall. Är dock ganska säker på att mitt mvg är utom räckhåll.

Idag var jag och Johanna superduktiga (efter att ha suttit på McDonald's och vräkt i oss glass) och sprang 5 kilometarn. Fast riktigt 5 kilometer blev det aldrig riktigt. Vi förstod inte var vi skulle springa, och allting blev ganska galet dåligt. Jag var slö som en gurka pga all värme och orkade knappt gå. Men Johanna var hurtig och skulle hela tiden dra igång mig. Jag ville hellre krypa ner i en härligt svalkande pool.

Nu väntar tvn, och sedan skoldag. Är rätt nervös inför engelska redovisningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--