Konstnär

Okejokej, jag erkänner. Min början på dagen var inte bland de bästa, och jag var sur och grinig istället för att göra någonting bra av det. Förlåt mig.
Till slut fungerade allting finfint, till och med så finfint att jag var färdig klockan kvart i nio och hade ingenting att göra efter det. Så det blev harpan, bearbetning av texter, hjärter, titta ut om bilderna verkligen var bra, spindelharpan.. Ungefär så där såg min förmiddag ut. Men till slut bestämde jag mig för att bege mig nedåt mot Bylunda och här är jag nu! Skulle kolla upp lite telefonnummer och dylikt till ungdomar som har feriepraktik.

Nu ringde mamms och rapporterade att mina betyg har anlänt. Jag, Catrine Andersson, har mvg i BILD! Är det någon som kan förstå? Mvg, jag, i bild! Jag ritar streckgubbar och försöker strångt att få till en rund fotboll. HALLELUJA. Ett g, fem mvg o resten vg. Vad jag är snuskigt duktig ibland, jag måste medge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--