Kvällen innan

Kvällen blev riktigt trevlig.
Grillning och mys.
Huset såg dock förjävligt ut, och det kändes som om jag större delen av kvällen sprang runt och städade. Men de flesta verkade ha roligt åtminstone. Tjejerna fick stryk av killarna i kubb, och Line o Johanna dansade svetten. Vi överraskade Johanna med blomma och present eftersom hon fyllt år.
När jag kände att jag inte orkade gå runt och städa mer så bestämde jag att vi skulle gå ut. Det gjorde vi, och givetvis kom farbror polis. Jag var dödssugen på en cheesburger, så jag släpade med Fredrik till Sibylla. Sedan gick vi hem, satte på Dejavú och jag stenslocknade.

En trevlig kväll.

Idag blir det slappt för hela slanten. Orkar inte anstränga mig. Fredrik är på 70 års kalas. Ikväll ska vi på bio tillsammans. mysmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--