Magen skapar uppror

Nu är jag mest trött, deppig och illamående.
Somnade i soffan så fort jag kom hem, vaknade med enormt illamående och vill allra helst gå och lägga mig igen. Älskling är på Ica och handlar mat. Vaknade halv sex med ett ryck och var alldeles förtvivlad över att vi inte fixat någonting att äta..
Om jag fortsätter att må så här resten av kvällen tänker jag inte följa med till Sunne imorgon. Sorgligt men sant. Jag som till och med köpte ett nytt badlakan dagen till ära..
Magen vill göra uppror, men jag klarar inte av det. Det är så hemskt äckligt med spya, och Mattias fest med halva badrummet fullt av spya som jag var tvungen att torka upp i helgas gjorde inte saken bättre.
Soffan nästa. Jatack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--