Missnöjd

Jag åkte till Skutberget, och det var inte ett dugg roligt.. Låg mest i husvagnen och stirrade på tv, och det kunde jag ju faktiskt lika gärna ha gjort hemma! Fick nästan inte träffa mamma ett dugg, eftersom hon jobbade i princip hela tiden som jag var där.
Sedan var det upp o hoppa klockan fem imorse, och jag var astrött och halvt död. Duschade o käkade frukost. Gick o lade mig igen. Åkte bil hem, och halvsov hela vägen hem. Väl hemma var jag tvungen att rycka upp mig.

Jag såg fram emot idag. Jag tyckte att det skulle bli jätte roligt att få vara ute och ta foto o skriva, men jag kände mig mest ivägen var jag än var, och alla sura ungdomar vägrade att vara med på kort och jag stod mest och bara var olycklig.

Nu har jag i alla fall anlänt hem, och tänkte skriva ned lite i datan som jag fick ihop ute på fältet! Sedan ska jag tillbaka vid ungefär halv tolv då sjuorna ska leka lekar och jag ska intervjua några av dem. Det kan nog bli roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--