På jakt efter lärare

Latheten for in, det blev inga lektioner för min del idag. Men jag åkte dock till skolan för att lämna in alla skolböcker som låg hemma och rotade. Det var en upplevesle det med med, speciellt när jag knappast hittade några lärare över huvud taget. Fattar dom inte att dom ska vara på sina kontor när man behöver dom?

Jag och  Patricia var och tog oss en varsin glass förut, och satt i gungorna och pratade som vanligt. Sedan var jag tvungen att fara iväg på möte uppe vid industri (läskigt), för att prata om mitt sommarjobb inom kommun. Det lät okej. Lönen är väl inte den bästa, men jag är snuskigt nöjd över att jag får betalt över att göra någonting så roligt i alla fall..

INGA LEKTIONER KVAR!
Imorgon = cabaré.
Torsdag = picnic i kanalparken med klassen (seriööööst...)
Fredag = skolavslutning.
HALLELUJA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--