Runt flängning + sötnos födelsedag

Jag vaknade alldeles för tidigt i morse. Alldeles för tidigt. Cabarén börjar inte förens klockan 10.00, så jag hade ställt klockan på 08.00, men tro fan att jag vaknar klockan tjugo i sju och är helt rastlös och klarar inte av att ligga kvar en minut till i sängen. Typiskt..

Efter mitt möte med kommun gubben knallade jag iväg för att prata med Johanna om helgen. Jag tror att vi löste det på ett rätt bra sätt.
Johanna fyller år idag. dessutom! Så alla måste gratta henne, och krama om henne och säga att hon är världsbäst.
Efter visiten hos Johanna stack jag iväg till Patricia igen, och vi gick o träffade Monika och Line, även vi för att prata om helgen som kommer. Därefter gick jag faktiskt hem. Kände att jag knappast varit hemma någonting under dagen. Flängde runt som en annan galning.

Idag då?
Som sagt : cabaré. Därefter hoppas jag få träffa på Johanna och ge genne miljoner grattiskramar och gå upp till Patricia på McDonald's o köpa glass (Patricia gör sin första dag där idag).
En lugn och stillsam dag. Det tycker vi om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--