Solsting

Hemma i huset igen! Känns bra och tråkigt på samma gång. Skulle gärna stannat kvar och njutit av ännu en vacker dag, men samtidigt skönt att komma hem så jag kan sätta tänderna i pluggningen så att det kan bli färdigt. Nackdelen med att vara hemma igen är att det är betydligt mycket längre till vattnet och glassen. Ett enormt minus. Jag tyckte att det var så behagligt i vattnet att jag badade ett ex antal fler gånger. Mycket, mycket skönt!

Imorgon bär det av till skolan där jag har en och en halv lektion + ett prov att göra. Sedan är min skoltid för denna terminen över, i princip. På tisdag behöver vi inte gå dit, onsdag har vi cabaret på, på torsdag har vi någon slags handledar dag när vi ska göra ngnting tillsammans med Patrik och Mirja, och sedan på fredagen är det avsked som gäller. Halleluja. Det ska bli så innerligt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--