Somas besök

I morse cyklade jag iväg till Somas och var där kvart i åtta. Givetvis. Jätte tidig och får stå och trampa samtidigt som jag väntade på Emma. Hon hade sagt att hon skulle dyka upp vid åtta och möta upp mig vid parkeringen så att hon kunde visa mig in. Men ingen Emma kom. Jag blev mer och mer frustrerad ju längre tid det tog, och till slut så ringde jag henne. Hon förklarade att hon inte började förens vid halv nio, och jag höll på att gå under.
Efter nästan en timmes väntan på Somasparkeringen dök Emma i alla fall upp. Nästan direkt var vi tvungna att bege oss till McDonald's där vi skulle träffa en tjej som hette Klara. Jag ställde lite frågor, och sedan knallade vi tillbaka till Somas. Emma visade runt mig och förklarade en massa saker. Det var faktiskt riktigt roligt att gå runt  där, och det var rätt många häftiga grejer. Mycket roligare än vad jag trodde att det skulle bli.

Nu ska jag i alla fall sätta mig ned och skriva! Hoppas bara att inspiration infinner sig.

(egentligen vill jag vara ute i det vackra vädret)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--