Sommarlov

Skolan började halv nio, och slutade halv tio.. Däremellan var det lite sång, lite pratande av rektor samt Patrik & Mirja och sedan blev vi ivägsläppta. Fort och enkelt.
Studenterna började komma till skolan när vi gick därifrån. Lulliga och härliga.
Jag vill också. Nu!
När jag gick där på vägen och tänkte på att jag faktiskt verkligen har sommarlov nu, så kändes det konstigt. Overkligt. Nej, det stämde inte riktigt. Är det inte meningen att man ska ha massor av spring i benen och tjuta av glädje? Dessutom var Patrik hygglig nog att påminna oss om att det är vårat näst sista sommarlov.. Hyggligt..

Nu då? Jag har inte den blekaste aning om vad jag ska hitta på resten av dagen. Funderar på att gå och lägga mig o sova, men det är dessvärre lite svårt när mamma löper amok med dammsugaren. Man får ingen vidare frid då.
Ikväll blir det partyparty i alla fall, och jag hoppas verkligen att det blir trevligt och roligt. Håller tummarna för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--