Sommarlovs drömmar

För tillfället sitter jag i soffan och svettas skarpt när min hud möter skinnet på soffan. Varmt! Men jag har bestämt mig för att inte klaga över det, för äntligen är det ju här. Så okej, jag njuter skarpt av att svettas som en gris! Trevligt.

Om någon halvtimme eller dylikt bär det av till Skutberget, vilket ska bli enormt skönt.
Funderar starkt på att snabbt som attan hoppa i träningskläderna för att ta ett varv runt trean. Orkar jag? Återstår att se.

Känns väldigt konstigt att vara ledig en dag mitt i veckan. Men det är ingenting som jag tackar nej till i första taget, och absolut inte när jag får ligga ute på Skutberget och glassa. Fredrik ska med också, så det kommer säkert att bli helmysigt. Men som vanligt, så måste jag också plugga som en galning.
GE MIG SOMMARLOV. Helst igår.

Solen skiner och min kropp behöver få en springtur. Ja, så blir det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--