Sömnlös

Inatt har jag inte sovit gott.
Vaknade först runt två och var bombsäker på att jag försovit mig. Fråga inte varför, jag hade inte ens slängt ett öga på klockan. Så jag satte mig upp i sängen och blev förundrad över att det var så mörkt ute. Då kikade jag på klockan och tyckte att det var mycket märkligt att hon inte var mer varefter jag lade mig ner i sängen igen.
Strax efter fyra vaknade jag igen, då trodde jag dock inte att jag försovit mig, men att klockan var sex så jag var tvungen att gå upp. Samma procedur. Jag satte mig upp, och det var inte längre så otroligt mörkt utomhus. Av någon anledning, tack gode gud, så tittade jag på klockan och såg att den var drygt fyra. Jag lade mig ned igen.
Tio i sex var jag piggvaken och låg och väntade på att väckarklockan skulle ringa.
Sen när blev jag så här knäpp? Någon gång utav de gånger som jag vaknat under natten har jag även lyckats svälja mitt mini-piller i förbi farten. Tänk om jag tog det vid två i natt? Det är ju inte alls vidare okej för lilla kroppen.

 Nu är jag hur som helst uppe och vaken. Ska göra mig iordning för ännu en dag, och hoppas att dator funkar för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--