Tidsfördriv med tankebubblor och harpan

Jag tror att min kropp bara inbillade sig att jag var pigg.. Så fort jag kommit iväg till jobbet upptäckte jag hur extremt mycket min kropp protesterade och jag kunde knappt koncentrera mig för fem öre. Hjärnan var en deg. Inte alls vidare trevligt.

Idag fungerade datorn - jippiiie! Gjorde några skisser angående frågor, och intervjuade Sanna Strömberg. Skrev om intervjun till början av ett reportage.
Imorgon ska jag ut till den vida världen åtminstone! Ska vara med miljögruppen och skriva om vad dom pysslar med. Ska bli riktigt intressant och roligt.  Var nere på Bylunda vid lunchen och pratade med Månsson som har hand om miljögruppen.
Efter lunch hade jag inte ett piss att göra. Satt och försökte fördriva min tid med att stirra rakt ut, men det var inte allt för roligt.. Läste lite ST, och lite NWT,  men det var ingenting som direkt fångade mitt intresse. Så därefter satt jag och pillade lite på det påbörjade reportaget och gjorde det lite snyggare och bättre.
Jag för en dagsblogg på jobbet, fråga mig inte varför. Jag tycker att det är bra, om jag någon gång blir senil och vill läsa vad jag har gjort. Så jag satt och skrev en jäkla massa onödiga grejer i den, och gjorde även en tankebubbla som det stod "such a fucker" i. Mogen? Jajamänsan! Sedan blev det harpan för hela slanten!

Idag tror jag tamejfan jag åker till Skutberget. Saknar faktiskt min mamma rätt rejält mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--