Depp

Sitter just nu och är mest deppig.
Mamma har till slut tagit med sig sin arbetsdator tillbaka till arbetet, så nu känns det som om jag inte har någon dator igen. Hennes dator stod på mitt rum, och nu är skrivbordet alldeles tomt.
Känner mig ännu mer depp över att min dator är helkaputt och inte går att göra någonting åt.

En positiv sak är åtminstone att jag tror att jag har fått sommarjobb, vilket känns jätte bra. Men när det kommer till kritan blir jag bara depp av det med. Nu måste jag köpa en dator istället för mobil. Känns inte alls kul. Jag vill ju ha min vanliga dator. Min dator.


Imorgon har vi redovisning i historia. Förstår inte riktigt hur jag ska hinna med det. Hektiskt som fan är det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--