En shopaholics tankar

Idag hade vi redovisning i historian. Fyfan vad vi rockade - eller inte. Svenska soldater i beredskapen under andra världskriget. Kan det bli rockigare? Knappast.

Annars så var skoldagen ganska mysig och kort. Slutade fem över ett enligt schemat, men vi stack redan vid kvart i ett. Efter det har jag suttit vid den här mindre bra datorn och tittat på bättre datorer. Synd att man inte är typ miljonär och kan ta och köpa några stycken, eller åtminstone en. Det värsta är att jag inte orkar vänta. Jag vill ha en NU, och inte till hösten. Jag kom förresten på någonting som är ännu värre än att inte orka vänta -  det värsta är att jag är i ett ENORMT behov av en ny mobiltelefon också, men har inte råd till det heller. Den som jag har nu går ju för fan sönder mer och mer för varje vecka som går. Surt.. Menmen, inte mycket att göra någonting åt.

Idag vet jag inte riktigt vad det blir. Mysa med Fredrik blir det i alla fall. Det är aldrig fel.
Imorgon är det fredag vilket jag kopplar ihop med FRIHET. Mycket härligt. Det blir dock att gå och lägga sig tidigt på fredagskvällen eftersom på lördag bär det av till gbg!
Korkad som jag är kommer jag att bränna upp hela mitt studiebidrag när jag egentligen VET att jag verkligen behöver de pengarna senare i månaden, plus att jag BEHÖVER en ny mobil samt dator, så jag borde egentligen spara.
Shit, det är tamejfan inte lätt att vara shopaholic.
Funderar starkt på att tigga pengar av mamms o papps under gbgresan, så jag har mina pengar kvar under resten av juni. Jatack!

Det blir även Liseberg. I love it! När jag var liten så förknippade jag lycka med Liseberg, gosh, visst var jag söt under mina yngre dagar? Visserligen har jag hört att den nya grejen inte ska vara något vidare, menvafan! Kanonen o Balder i mitt hjärta!

Min kamera är trasig. Jag är sur. Jag och mamma åkte och lämnade in den igår. JAG VILL HA TILLBAKA DEN NU! Men nejdå, det tar som minst två veckor. Jag förstår inte ritkigt hur jag ska klara av det. & nu när det bär av till Liseberg så vill jag verkligen ha den. Bläjs.

Hur som helst, nu så ska jag försöka att skaffa ett liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--