Filmvärldens magi

"Pretty Woman" är väl världens underbaraste film, egentligen? Det spelar ingen roll att jag redan sett den ett EX antal gånger, jag satt som förtrollad ändå. Givetvis började jag böla i slutet också, när man tror att de aldrig mer ska få träffa varandra och så kommer han där på den vita limousinen.. Ååh, filmvärlden..

Under kvällen vet jag inte riktigt vad det blir. Funderar på att strax krypa ner i badet och unna mig lite självkärlek. Sedan smörja in kroppen i någon underbar bodyshop lotion och bara ligga och jäsa i sängen resten av kvällen. Känner mig smått skyldig, för idag har jag ägnat dagen till att göra exakt ingenting. Inte pluggat ett dugg, inte ansträngt mig ett jota (förutom den kraftansträngande turen till Ica).

Jag är omöjlig! Jag har som tidigare känt bestämt mig för att bli en snålis och absolut inte spendera mina pengar. Men jag behöver ju så snuskigt mycket hela tiden! Jag var faktiskt i behov av en ny väska, eftersom alla mina gamla har gått sönder på något sätt. Nu har jag även kommit på att jag är i enormt  behov av ett par svarta pumps, som jag måste ha. Jag har inte tittat ut några, men jag vet att jag MÅSTE ha ett par svarta pumps.
Varför är jag drabbad utav shopaholicsism?

Nu väntar badet och jag som skämmer bort mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
--